Stappenplan

Van begin tot einde ....

Van A tot Z een hele inrichting uit laten voeren of een indruk krijgen van hoe uw plannen er uit zien in fotorealistische beelden? Bij Even Kijken Project bent u aan het juiste adres.
"Door goed te luisteren naar uw wensen en deze aan te vullen met creatieve oplossingen, zijn wij in staat om hele persoonlijke en comfortabele interieurs te ontwerpen."

 

Hoe gaan wij te werk?


Het eerste contact...

De accountmanager bespreekt met u al uw wensen en eisen.  Dit kan plaatsvinden in de showroom van Even Kijken Project of bij uw bedrijf.  Voor grotere werken of conceptontwerpen kan het nuttig zijn als een van onze interieurarchitecten ook aan dit gesprek deelneemt.

 

 

 

 

De uitwerking ...

Op basis van het eerste gesprek wordt er voor u een op maat gemaakt voorstel uitgewerkt, d.w.z. de offerte met een 3D inrichtingsvoorstel zodat voor u duidelijk wordt hoe de inrichting er zou komen uit te zien. 

 

 

 

 

De opdracht ...

U ontvangt van uw opdracht een complete orderbevestiging met daarbij de levertermijnen.  Mocht er nog iets naar uw mening onjuist zijn, kan dit eenvoudig worden aangepast.

Bij goedkeuring wordt de opdracht via een speciaal programma ingevoerd en bij de betreffende fabrikanten ingediend.

 

 

 

Levering en montage ...

De goederen worden vervolgens in het magazijn van Even Kijken Project geleverd.  Het is ook mogelijk om de goederen direct op locatie af te leveren.  Ons VCA montageteam komt in ons magazijn laden en bij u de wagen te lossen en alle meubelen naar de juiste ruimte te brengen.  Hiervoor hebben we aan de projectcoordinator indelingstekeningen mee gegeven.

Na montage worden alle werkplekken, kasten en bureaustoelen gebruiksklaar opgeleverd.

 

 

 

Oplevering en nazorg...

Wanneer alle werkzaamheden afgerond zijn, zal de projectcoordinator met u een ronde door de ruimten lopen om te controleren of alles uitgevoerd is conform de afspraak die we met u gemaakt hebben.  Wanneer alles naar wens is opgeleverd kunnen wij ons voorstellen dat er na ingebruikname nog vragen zijn of dat er nog kleine werkzaamheden dienen uitgevoerd te worden.  Bv het in hoogte instellen van de bureaus, het instellen van de ergonomische kantoorstoelen,...

In het geval van het instellen van ergonomische bureaustoelen of het in hoogte instellen van de buros, zal onze ergonoom met u een afspraak maken om de stoelen persoonlijk per persoon te komen instellen.  

In het andere geval komt uw accountmanager persoonlijk langs om alle details met u te bespreken.